Ansatte

Straumsvik barnehage

Anne Lise Haltbakk

Stilling: Assistent

Utdannet hjelpepleier. Tar barne- og ungdomsarbeider utdanning ved siden av jobb. Interesser: Musikk, dyr, fotball, friluftsliv og dramatisering.

Sigrid Bårdset

Stilling: Assistent

Sigrid har 50% stilling i barnehagen Tilkallingsvikar i barnehagen. Interesser: Barn, gå tur og dans.

Linda Gustad

Stilling: Styrer

Utdanning: Førskolelærer med fordypning organisasjon og ledelse. Videreutdanning 5-9 års pedagogikk. Interesser: Barna, Taekwondo og dyr.

Jorunn Sødahl Ormbostad

Stilling: Pedagogisk leder

Utdanning: Førskolelærer med fordypning småbarnspedagogikk. Videreutdanning i pedagogisk utviklingsarbeid i barnehagen. Har også universitetsutdanning med grunnfag pedagogikk og mellomfag mediepedagogikk. Interesser: Musikk, dyr, drama, matlaging og litteratur.

Eirin Strømme Vik

Stilling: Pedagogisk leder

Utdannet barnehagelærer ved OsloMet, med fordypning Barn med særskilte behov. Eirin har jobbet som pedagogisk leder på småbarnsavdeling ved siden av studiene. Har også linjen Villmark (landbruksbasert) ved Øya vgs. Interesser: Natur og friluftsliv, baking og musikk. Eirin har svangerskapspermisjon fra våren 2022 frem til våren 2023

Karoline Klinge

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Karoline er utdannet Barne- og ungdomsarbeider. Hun startet som lærling i faget i 2014, og har jobbet i barnehage siden da. Interesser: Friluftsliv, baking/matlaging, reiser og barn.

Ingunn Espset

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Utdannet Barne- og ungdomsarbeider, og har i tillegg utdanning som kokk. Interesser: Friluftsliv, mat, helse, trening.

Berit Strømmen

Stilling: Vikar

Berit har vært ansatt som assistent i Straumsvik barnehage siden oppstarten i februar 2010. Hun ble pensjonist ved utgangen av juni 2017, men vi er glade for at hun fortsatt er innom oss som vikar. Interesser: Glad i å gå tur ute i skog og mark, har arbeidet i barnehage siden 1982 og er en kløpper på regellek!

Andre ansatte

Juvy Ingan

Stilling: Assistent

Juvy er assistent i barnehagen vår, primært på Stjernegruppa (0-3 år) Interesser: Musikk, volleyball og dans.

Gunnar Ulfsnes

Stilling: Vaktmester