Tilbud og priser

Her finner du informasjon om barnehagens tilbud og priser.

PRISENDRING FRA 01.03.23 STRAUMSVIK BARNEHAGE

5 dager per uke a 9 timer, pris per måned 3000

4 dager per uke a 9 timer, pris per måned 2400

3 dager per uke a 9 timer, pris per måned 1800

2,5 (2/3 dager per uke) a 9 timer, pris per måned 1500

Enkeltdager 350

Kostpenger ingen.

Søskenmoderasjon 50%

Det er en betalingsfri måned i året (juli).

Inkludert i prisen er melk til frokost og lunsj alle dager.

Til lunsj har barna med seg egen matpakke 2 dager i uka. Det serveres smøremåltid med variert pålegg 2 dager, og varmmat 1 dag i uka. Hvilke dager dette gjelder varierer fra år til år ut i fra kapasitet.

En av våre ansatte er utdannet kokk i tillegg til barne- og ungdomsarbeider, og lager varmmåltid/middag til lunsj minst en gang i uken. Maten er laget fra bunnen av, og vi har fokus på viktigheten av et sunt kosthold, gode smaker og matglede.

Straumsvik barnehage tilbyr turnusplass.

Åpningstid 07.00-16.30 (Mulighet for å avtale utvidet åpningstid på 15 minutter morgen eller ettermiddag. Beskjed om dettte må gies senest dagen før og må begrunnes).

Vi har 4 planleggingsdager i året. Stengt onsdag før skjærtorsdag, samt julaften og nyttårsaften.

Straumsvik barnehage har ikke sommerstengt.

Ved oppstart kjøper foreldre en andel i barnehagen, dette er en engangssum på 200,-

Foresatte plikter å stille på dugnad, 10 timer pr barnehageår.

Gjennom barnehagen er barna forsikret i IF, les mer om PBL`s barnehageforsikring her: Barneulykke heltid

Oppsigelsestid er 2 måneder.